donderdag 13 mei 2010

In 1 2 3 ....

Wat een miezerig en koud weer voor de tijd van het jaar !! Vorig jaar was toch stukken beter hoor ! Hoop dat we toch nog een mooie zomer krijgen, heb dringend behoefte aan zon & warm weer !!
Een beetje heimwee naar vorige lente : een foto van 24 mei vorig jaar en ik herinner me dat we toen al heel wat mooie dagen hadden kunnen genieten in de tuin !

Het is een layout die ik al ergens vorig jaar begonnen (!!!) was maar die nooit afgewerkt werd. Ik heb een schets van Prima Build-a-page gebruikt en ook alle materialen zijn Prima.

De bloemen met Pebbles :



Ik vind dit zo'n opgewekte & lieve foto en wou een beetje een speelse layout maken. Heb ook nog nooit cijfers voor een titel gebruikt & vond deze chipboard nu wel passen, ze zijn bewerkt met Perfect Pearls van Ranger :



Geniet van jullie vrije dag (ondanks dit str*ntweer!) en een fijn weekend !

groetjes
Ann

4 opmerkingen:

natacha zei

hier verlangen we ook al echt naar de zon
je lo ziet er heel leuk uit
mooie foto leuke bloemetjes
groetjes natacha

celia zei

Wat een mooie LO is dit geworden!En wat lijkt die kleine meid erg op de mama!Liefs,Celia.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Hij is mooi je lay out en inderdaad een koud weer , soms is het tijfelen tussen half mei of half november !

Eveline zei

wat een zomerste lay-out !
echt heel mooi!
die bloemen met de pebbels in zijn zo lief !

groetjes

eveline

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin