zaterdag 30 januari 2010

Prima layout Hobbyfarm

Hallo iedereen,

ben gisteravond nog eens aan de slag gegaan met Prima materialen. M'n mama had bij Hobbyfarm een leuk geschenkje gekregen (kijk eens op hun blog voor deze leuke actie !) en ze wou het per se bij mij laten...

Hoewel dit papier mij in eerste instantie niet zo aanspreekt ben ik er vrijwel onmiddellijk mee aan de slag gegaan en ik heb er deze lo meegemaakt :


Ik had zelf ook nog een tweede vel papier liggen en van het pakket nog voldoende bloemetjes, nog wolkjes en een strook papier over, dat ik zelfs nog een tweede layout kon maken :


Afzonderlijk vind ik ze wel geslaagd, maar als spread vind ik ze iets minder samengaan. Tja, in ieder geval terug een paar foto's die ondertussen weer in het album zijn beland en het papier vind ik in ieder geval goed samengaan met de kleurrijke foto's :



Fijne zaterdagavond,

groetjes
Ann

6 opmerkingen:

natacha zei

is wel een leuk paket,mij ligt het papier niet echt ik heb er de foto's niet voor
is wel leuk voor met kinder foto's
jij hebt er wel iets leuks van gemaakt ook
fijn weekend nog
groetjes natcha

Unknown zei

Ik vind ze mooi geworden hoor.
gr,Lean.

sandra zei

Ik vindt heel mooi gedaan.

groetjes sandra

Lenet zei

ze zijn heel mooi. het papier is er ook prachtig voor.

Evelien zei

wij vinden het hier heel tof dat je 2 mooie layouts van het pakket gemaakt hebt!

groetjes,
Evelien:-)

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Wel ik moet zeggen dat je er iets mooi's hebt van gemaakt , het was inderdaad een mooi pakketje ! Blij dat je het leuk vond !De lay outs zijn weer super !

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin