zondag 1 november 2009

Cute as a button

Gisterenvoormiddag en ook nog gisterenavond na lange tijd nog eens gescrapt. Hoewel ik ook graag kaarten maak, en zeker deze tijd van het jaar, moet ik bekennen dat ik toch liever foto's scrap ; ik vind het gewoon heerlijk om met foto's van de kindjes te verwerken en zo een mooie herinnering te maken.

Het is terug een heel romantische layout geworden én in het roze :wink: :



Papier en bloemen : Prima
Chipboard : Bo Bunny
Stickertjes titel : Webster's Pages
Pons Martha Stewart
Stiksels met de naaimachine

Basis is deze schets, tevens de oktoberchallenge bij In2hobby :



Zo dat was het voor vandaag ; ik wens jullie nog een gezellige zondagavond en ik wil jullie ook nog eens hartelijk danken voor alle lieve en motiverende berichtjes,

groetjes
Ann

9 opmerkingen:

Teerg zei

Heel mooie LO. Prachtig!!

natacha zei

wauw ann wat een mooie layout heel mooi zo int roze
dat zijn idd hele mooie herinneringen die je zo bewaard
liefs natacha

Unknown zei

Het is weer een hele mooi lo geworden en wat ben je bevoorrecht dat je lekker met roze mag scrappen.
gr,Lean.

Lenet zei

prachtig..wat een geweldige foto's

Unknown zei

Wow....this is really stunning!
Wonderful colors and beautiful pictures, design and details!!!
Love it!

hugs,
Jorunn

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

ooohh dit is echt eentje met een wauw effect , hij is prachtig ..... heel mooi gedaan !

celia zei

Zelfs je LO is cute!!!
Wat mooooi in die zachte kleuren!En wat een lieverd op die foto's!

Paula zei

Wat een super l.o. en heel mooie zachte kleuren. De foto's zijn leuk.
liefs Paula.

An Zeelmaekers zei

Mooe LO, vooral die kleuren ze passen bij de foto's...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin