zaterdag 11 juli 2009

Little mommy


Deze schets was de challenge bij Hobbyfarm voor juni. Ik heb de layout niet meer tijdig kunnen afwerken, heb hem nu pas klaar :



Het is een layout over Arwen op stap met haar poppen in onze tuin.
Alle gebruikte materialen zijn Prima behalve het roze en groene lint en de chipboard titel is Basic Grey.

Bedankt om even te komen kijken. Ik vind het altijd leuk als je een berichtje nalaat.

Nog een fijn weekend ,
groetjes





Above sketch was june's challenge at Hobbyfarm but I've only just finished it now.
I've made the layout about Arwen walking in our garden with her dolls. All materials are Prima except the salmon and green ribbon, the chipboard title is Basic Grey.
Thanks for taking a look at my blog ; don't hesitate tot leave a little note !

Have a nice weekend everyone,
hugs





10 opmerkingen:

Ilonka zei

Whow wat een prachtige Lo met mooie bloemen en mooi papier. Een fijn weekend.

Groetjes Ilonka

Wendy zei

Oooh dat is een mooie lay-out. Leuke foto's van Arwen!!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

ach deze is echt super mooi , het is een van mijn favorieten ,prachtig ! Papier , bloemen , swirl , foto's alles gaat mooi samen !

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Heel erg bedankt voor de mooie award , ik geef hem graag door !!

natacha zei

schitterende layout ann
spijtig dat je hem niet op tijd af hebt gekregen
hij is weer mooi afgewerkt
ook mooie leuke foto's van Arwen
groetjes natacha

carine zei

je maakt prachtige layouts Ann en je hebt ook twee prachtige kinderen..bedankt voor de award..ik zal pas na het verlof 15 bloggers uitzoeken om die door te geven..nu heb ik daar even geen tijd voor

charlot zei

Bedankt voor de leuke award!
En je layout is mooi!
Gr

Lenet zei

ooo gave sketch..En mooie uit werking zeg! Ik was toevallig net opzoek naar een mooie scketch voor een spread en meerdere foto's . Ik ga deze mooi gebruiken voor de CJ die ik nog moet maken.
Groetjes Lenet

Unknown zei

Mooi spread heb je gemaakt en wat een mooie poppenwagen gaaf.Heerlijke meiden lo.
gr,Lean

Marlieke zei

Hoi, via via via via kwam ik op jouw blog. Heb al het een en ander bekeken en heb veel mooie creaties gezien, maar vond deze Lo toch wel bijzonder mooi! Ik ga nog even verder snuffelen hoor.

Groetjes Marlieke

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin